Muslim Tour in Spain/Morocco/Portugal. Experince European Muslim Tours

Muslim package. Halal Service. Muslim History. First Quality Tours

İspanya Turları

Madrid ve Endülüs (5 Gece 6 Gün)

Spain tour.ToledoMADRİD, TOLEDO, CÓRDOBA, SEVİLLA ve GRANADA

Turumuz Madrid Barajas Havaalanı‘ndan başlayıp Malaga Costa del Sol Havaalanı‘nda sona ermektedir. İspanya’nın başkenti Madrid’i gördükten sonra Toledo’dan başlayarak Endülüs’e başkentlik yapmış önemli şehirleri Türk rehberimiz eşliğinde geziyoruz. Endülüs’ten günümüze kalan ve İslam mimarisinin en zirve eserleri arasında yer bulan El-Hamra Sarayı, Büyük Cordoba Camii, Sevilla Sarayı’nı ve diğer anıtsal mekanları Endülüs tarihi ve medeniyeti hakkında bilgiler sunarak geziyoruz. Bütün gezilerimizde sizi Türk damak tadına uygun en iyi restoranlarda ağırlayacağımızı bilmenizi isteriz.

—————————————————————————————————————————————————————————–

Büyük İspanya Turu (6 Gece 7 Gün)

spain tour.BarcelonaBARCELONA, ZARAGOZA, MADRİD, TOLEDO, CÓRDOBA, SEVİLLA ve GRANADA

ErenTour olarak, sizi bu fantastik İspanya turuna davet ediyoruz. Size Türk rehberimiz eşliğinde İspanya’yı bir uçtan öteki uca gezme fırsatı sunuyoruz. Avrupa’nın en güzel şehirlerinden biri olan Barcelona’da şehir merkezi ve Gaudi’nin Evi, Sagrada Familia, Güel Parkı gibi anıtsal mekanları ziyaret ettikten sonra İspanya’nın başktenti Madrid’e geçip panaromik şehir turu yapıyoruz. Ardından bize bambaşka bir dünyanın kapılarını aralamak için bekleyen muhteşem Toledo şehrine geçiyoruz. Gezimize Endülüs’ün en önemli şehirleri olan Córdoba, Sevilla ve Granada’da devam ediyoruz. Córdoba’da Büyük Córdoba Camii, Sevilla’da Alcazar ve Giralda (Eski Minare), Granada’da dillere destan El-Hamra Sarayı göreceğimiz yerlerden sadece bazıları…

—————————————————————————————————————————————————————————–

Endülüs Turu (4 Gece 5 Gün)

Spain tour. andalusiaSEVİLLA, CÓRDOBA ve GRANADA

ErenTour olarak sizi Endülüs’te tarih, kültür ve medeniyet dolu muhteşem bir geziye davet ediyoruz. Sevilla, Córdoba ve Granada’yı ve bu şehirlerde yer alan muhteşem eserleri, müzeleri ve diğer anıtsal mekanları Türk rehberiniz eşliğinde gezecek, Türk damak tadına uygun en iyi restoranlarda ağırlanacaksınız.

—————————————————————————————————————————————————————————–

Kuzeyin Başkentleri  (3 Gece 4 Gün)

Spain tour. BilbaoSANTİAGO DE COMPOSTELA, CORUÑA, OVİEDO ve BİLBAO

Bu turumuzla sizi, İspanya’nın farklı ve muhteşem başka bir köşesine davet ediyoruz. Tarihi ve moderniteyi bir arada muhafaza eden muhteşem şehirlerin yanında sizi yemyeşil bir doğaya ve geleneksel köy yaşamını tanımaya çağırıyoruz.